Too hard for my stomach


Utomjordiska drömmar

Jag tror att jag hittade hotellet och staden i Florida där vi befinner oss i drömmen. Allt jag saknade var panoramafönstret men restaurangen var där och utsikten såg ut sådan.

Det vände sig i magen på mig eftersom det upplevdes som så otrevligt.


Staden visste jag inget om och den privata badstranden kände jag inte till.

Allt upplevdes som otrevligt när jag tittade på det, så obehagligt som drömmarna när jag var 5 - 6 år gammal.

Invasionen börjar då 100 år efter ryska revolutionen. Kriget börjar på USA:s västkust och sprider sig därefter över USA och mot Japan och därefter över Asien och mot Europa. Bombardemanget tror jag tar 3 dagar och därefter landsätts trupperna på olika platser där skeppet hittar Nyckelpositioner.

Ord:
KEY WEST, STADENS NAMN, RYSKA REVOLUTIONEN, FARAO.


Jag har alltså fått hela planen av forskarna! Det gör ju egentligen inte så mycket eftersom jag ändå har svårt att tänka mig att detta kan ske i verkligheten (kanske 1 promilles möjlighet). Å andra sidan så tyckte jag att det såg obehagligt ut och jag mådde riktigt illa och var tvungen att sluta att titta på hotell i USA. Det som är skrämmande är att jag inte kan något sådant om USA men ändå ser ut att kunna mycket om städerna i Florida. Det gör så att jag mår illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0