The researchers report


Jag har nu funderat färdigt över den senaste utomjordiska drömmen. Det jag tänker att drömmen betyder är ett förtydligande av den längre förra drömmen med mumier i USA. Den var helt enkelt vad forskarna kommit fram till om vår tekniska och kulturella utveckling i jämförelse med deras värld.

Vi är ungefär 3000 till 4000 år gamla!

Det forskarna kanske menar med just Farao är att vi har framställt mycket med jämförelsevis enkla tekniska medel vilket kanske forskarna förundras över precis som pyramiderna förundrar oss idag.

Att forskarna är färdiga nu och att det kommer rätt så många drömmar tolkar jag som att det utomjordiska skeppet snart är i närheten av jorden. För det skulle inte vara konstigt ifall forskarna tilläts ge mig denna information nu ifall skeppen är oskadda och ifall dem nu befinner sig i en närhet av jorden. Forskningen var säkert klar redan före dem gick in i det svarta hålet men deras resultat ges nu till mig innan dem är framme här hos oss.

Det förklarar också drömmen med skeppen! Belägringen av jorden beräknas vara i ungefär 1 vecka innan jag i så fall kallas till skeppet.

Men om detta med att jag tänks överleva är den positiva förklaring som forskarna fått eller om detta verkligen kan vara avsikten är ju svårt att veta. För jag kan tänka att även deras värld är som vår i viss mån. Det är lite så man tänker när man lever på jorden i vilket fall. För annars blir experimentet oetiskt.

När ni läser om Pet - scan i inläggen här efter så ska ni förstå att jag ibland upplever ett lätt illamående. För om allt nu skulle stämma (vilket jag möjligen tänker är någon promille) så har jag alltså en maskin inne i huvudet. Tänk, långa trådar som slingrar sig runt neuronerna i min hjärna, kanske nästan som en levande organism för att den under min barndom när jag var 5 -6 år gammal skulle klara av att utvecklas i takt med min hjärna.

Jag skulle tycka att det var den hemskaste mardröm med den maskinen inne i huvudet om det faktiskt dök upp ett skepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0