Studies of extraterrestrial dreams


Jag skulle gärna vara med i drömstudier! Jag skulle gärna under en längre tid sova i en miljö där man kan studera min hjärnas aktivitet under sömn.

Det skulle ju få vara en längre tid eftersom dessa drömmar inte alltid uppstår under sömn. Men då skulle man ju kunna se om dessa utomjordiska drömmar har ett annat mönster än mina vanliga drömmar.

Jag vet däremot inte om det finns sådan apparatur och studier på jorden, eller om någon skulle vara intresserad av att genomföra sådana studier med mig!

Om varelserna på det utomjordiska skeppet:

Varelserna kan bäst beskrivas som entusiaster! Varelserna tycks gå in för sitt arbete som att deras arbete var allt dem hade i livet. På något sätt så tycker jag att deras kultur kan lite överföras till den Japanska kulturen. Soldaterna har inga lasersvärd och sådant som i Star Wars men soldaterna liknar samurajerna till sättet. Forskarna på skeppet liknar mycket (kan tänkas) nobelpris forskare som helt går in för arbetet och tycker att arbetet är roligt.

Det är uppfattningen jag får av deras kultur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0