Nightmare Scenario Syntax error

Utomjordiska drömmar

Jag funderade lite till över filmen Transformers!

Den menar att den kunde mäta höga halter av stress när jag försökte kontakta om hjälp!

Det verkar efter vissa funderingar vara en mardröm som dyker upp! En riktig mardröm, även för mig.

Skepp 1 åker omkring och koloniserar världar i väntan på skepp 2! Skepp 1 är en maskin och skepp 2 är bemannat! I värsta fall så är skepp 1 Syntax Error och skepp 2 finns inte. Eller så visar alla monitorer på skepp 1 några mumier på skepp 2 vilka datorn menar strax ska komma till vår värld.

Min idé kom med tanke på att jag vet att jag är bra på att övertala levande varelser! Ibland kan jag inte övertala men oftast så brukar jag mest övertala när jag vet att jag har rätt i en större aspekt! Visst kan man ignorera min övertalning men i stort sett så är min övertalning bra för mitt egna bästa och för allas bästa! Det vill säga, visst kan man ignorera mig men det ser egentligen inte bra ut att göra så.

Jag tänker på att jag frågar om att få en större Lotto vinst av skeppet men att skeppet inte tycks förstå min fråga! Ungefär syntax error!

En levande organism skulle förstå en sådan förfrågan och förstå värdet i den förfrågan i stort men en maskin skulle inte förstå en sådan förfrågan.

Kusligt, men jag ger scenariot endast en promille till möjlighet att det sker! All form av utomjordisk verksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0