In uranium and war


Jag var osäker på om jag skulle ha med denna nya utomjordiska dröm! Detta för att jag har så många sådana drömmar nu och för att den hade nya effekter i drömmen. Efter en stunds funderingar idag så bestämde jag mig ändå för att ha med drömmen.

Ny utomjordisk dröm 11 maj 2012

Det är min gamla kompisgrupp i drömmen och vi är tillsammans på en fest där vi spelar ett strategispel tillsammans. Det är mörkt i rummet och huset så att jag knappt ser Henrik, Mikael och Robert men ibland så ser man Robert och Henrik vilka sitter lite vid sidan av och tittar på. Robert och Henrik dricker öl så jag är nog över 18 år i denna dröm och vi tillbringar festen i ett stort hus där vi tänker övernatta. Mikael sitter frenetiskt och ställer upp små leksakssoldater samt sockerbitar på ett bräde. Soldaterna står framför olika planeter där sockerbitarna på planeten ska föreställa mängden uran på planeten.

Många planeter har flera soldater och mindre mängder sockerbitar på sina planeter men ibland där det finns massor med soldater framför planeten så finns där också stora mängder sockerbitar på deras planet. Framför planeten Jorden så finns det bara en soldat och många sockerbitar på planeten bakom soldaten. Mikael ser fundersam ut och säger att vi inte kan fatta ett beslut än utan att vi kanske behöver gå och lägg oss först och därefter bestämma oss för vilken planet vi skall välja. Jag lägger mig och drömmen försvinner.

.....
Här vaknar jag ur drömmen. Jag funderar på om drömmen kan vara en utomjordisk dröm. Jag tänker att jag skall sova till morgonen för att se om jag kommer ihåg drömmen då.  Jag somnar och därefter påbörjas drömmen igen.
.....

Jag slår upp ögonen. Det är vackert ljust i dem stora rummen i det väldiga huset. Gamla fönster släpper in sommarsol och allt är vackert i huset. Jag ser bort mot hörnet i rummet där jag ser Robert. Robert har röda ögon efter gårdagens festande och Henrik står lite lutad mot en fåtölj lite längre bort från Robert.

Det är Mikael som väckt mig ur min sömn. Han är lycklig och full av energi som han brukade vara efter stora fester. Mikael är bestämd men samtidigt lycklig och uttrycker: Det blir jorden! Det blir en baggis och se så mycket uran dem har!

Jag tänker: ah, jorden men eftersom Jorden gör Mikael lycklig så tycker jag att jorden är ett bra beslut.

Där slutar drömmen.



Tänk spegelvända världar! När jag vaknar så sover jag och när jag sover så vaknar jag. Rena Hollywood effekterna i mina drömmar   = )

Men uran????? Jag tänkte att dem skulle ha vatten????


Jag tror att valen av personer i drömmarna är för att skeppet menar sig vara vänligt sinnat till mig! I vilket fall nu när skeppet inte är här.

Läs vidare så får ni se mer om drömmarna och tolkningarna här efter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva mer vad du gör som i en vanlig blogg .......lite jobbigt med bara drömmar

2012-05-12 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0