Economical disasters


Utomjordiska drömmar

Nej, jag kan inte tänka mig att skeppet bryr sig om Satan eller Fan eller något sådant! Jag kan inte heller tänka mig att skeppet förflyttar sig för att jag finns på jorden eller något liknande sådant. Något jag däremot upptäckt är att skeppet aldrig är personligt. Det följer vissa praxis.

Dessutom, i en dröm som jag inte skrivit upp här så flyger det en raket ut från Bankvalvet eller från under Banken! Jag tänker att skeppet menar att det är otroligt dyrt med sådana resor som skeppet gör. Dessutom så tolkar nog skeppet oss och vilka möjligheter det har med ett samarbete med oss människor! Och ni har ju sett hur det är för mig samt för många Europeer och Amerikaner! Det är dessutom en stark krigshets ute i världen! Jag kan inte tänka mig att det skulle vara lätt till ett samarbeta med oss människor. Dessutom så tror vi ju mycket på USA:s armé och att dem har en armé som skulle kunna klara av ett utomjordiskt slagskepp. I vilket fall så menar ju filmerna det och det är ju det budskapet som skeppet för tillfället tolkar om oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0