Vanliga människor och mer utvecklade människor


Ja, jag tror att det inte skulle fungera om ett utomjordiskt skepp kom till jorden!

Vanliga människor skulle bli tokiga!

Vanliga människor är 80% av jordens befolkning!

Vanliga människor är sådana här:


Det jag inte ser finns inte och är inget jag bryr mig om!

Alla länder som styrs av vanliga människor skulle därför hamna i inbördes krig med varandra om ett skepp dök upp!


Jag vet inte varför vanliga människor är sådana men det jag vet är följande:

Om man leker titta ut lek med barn så blir barnet glatt! Varför blir barnet glatt? Därför att barnet tror att man inte finns förrän man visar sig och utropar titt ut!

I barnets värld så kan inget finnas förrän det syns i verkligheten! Barn upp till 1 år!


Det som är det roliga med mina drömmar är att skeppen inte syns och inte finns men att skeppen kan finnas! Att det finns möjligheter att dem kan finns ute i universum utan att vi ser dem eller ser något av dem i teleskopen!

Och om man läser mina drömmar och tolkningar: Deras värld är att den hela tiden menar på att sådant som inte finns kan finnas!



Om jag tänkte efter så skulle detta menas med att dessa varelser i så fall kommer från centrum av vår Galax eller från centrum av någon galax! För en sådan tanke skulle vara bra där eftersom det är troligare att man möter på något annat än sig själv där!


Vi däremot gynnas av att vi har sluppit sådana utomjordiska besök! Vi bor långt ut i en galax där det är glest med stjärnor! Att besöka oss är nog inte lika vanligt som det är där det finns fler stjärnor!

Deras sätt att tänka är därför exotiskt för oss!


Men jag tror att det är bättre och roligare att tänka på deras sätt än att tänka som dem 80% människorna på jorden gör! För det mesta i världen och i universum är ju sådant som vi inte vet något om och inte ser! Jag tänker att dem 80% på jorden är en rätt så destruktiv faktor för jorden!

Det tänker jag att jag har rätt i på alla sätt och vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0