Utomjordiska drömmar: Vår stad


Som jag tänker det utifrån tolkningarna så får vi människor en stad! Det blir som uppenbarelsens stad! Och det är ju många som står utanför den staden, men inte vår Gud: Vår Gud gillar alltså inte heller gnäll och gny!

Nu kan jag tänka mig att denna stad egentligen blir större! Men om vi väljer gravmonumentet så blir väl gravmonumentet så stort! (Om vi väljer att vara döda som art).

Men rent ekonomiskt och vad det gäller humanism och annat så blir den världen bättre än vår värld! För dessa varelser är bättre än oss! Våra diktaturer är oftast blaj! Men deras styrs i slutändan av modern som i detta fall tänker på alla i gruppens bästa! För så är det ju i ett Bi-samhälle!

Jag tror faktiskt inte en organism annars klarar sig! Vi själva håller ju för tillfället på att gå under med vårt samhälle för att vi som människor är mycket: BLAJ! Vilket vi då kallar att vi har en fri vilja! Den fria viljan med vår ledare som ser ut så här:




Det vi då kan arbeta med är: Guida turister, visa våra gamla produkter som hangarfartyg osv.... Vara lärare, försäljare... osv...


För oss ser våra hangarfartyg moderna ut:




Men för dem så ser antagligen våra hangarfartyg ut så här:






Det jag gör i ett sådant läge är att jag försöker få tala med andra arter i universum inom deras imperium som råkat ut för detsamma som oss!



Bilderna är hämtade:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0