Utomjordiska drömmar: Skönheten och odjuret?


För att svara på er fråga: Nej! Jag och flickan som jag senare (nu) möter i drömmen i dödsriket är bara Kidz i det läget som står framför spegeln och leker svarta madam!

Odjuret är modern! Man undrar varför? Därför att hennes skepp är det utomjordiska slagskeppet!

Hennes dotter är skönheten. Man undrar varför? För det är hon som får städerna på jorden!

Hennes dotter svärmar liksom! Och är därför emot modern men ändå för henne!

Så förstår jag det!

Därefter så har ju inte jag den betydelsen vilken jag tolkar att dem ger mig! Men jag är ju i slutändan ett bra argument för att ta bort er andra i mänskligheten! Det förstår ni väl? För ger man mig den betydelse: Jag är död, då får ni andra dela min gravsten! Så finns det ju en massa människor som gärna vill att ni andra skall få dela min gravsten med dem och mig och då försöker döda mig! Och jag är rätt så oskyddad och ni försöker ju ofta förgöra mig på olika sätt!

Dem dödar barn och allt möjligt! Det var kanske därför dem var A-ha från Norge!  : )


Dem är kusliga! Men i nästa läge så ser deras samhälle bättre utän vårt! Deras omsorg om gruppen bättre! Och vi tycks på sätt och vis hata oss själva och varandra - vilket inte leder oss framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0