Utomjordiska drömmar: Musiken och mardrömmen


Jag tittade på Take That:s låt Kidz och började lyssna på texten:
http://www.youtube.com/watch?v=jlapv48d7VQ&ob=av2e


Läs mina inlägg och lyssna på den Texten på den låten igen!

Det är som en mardröm! Musiken börjar liksom gå in i drömmen och i deras berättelser på skeppet!


Man tänker som människa att jag kanske vet undermedvetet! Men nej, min tjej kompis dog faktiskt när jag var ung och vi lekte svarta madam i hennes föräldrars badrumsspegel! Svarta madam kom fram - (betydelse för barn = odjuret kom fram)!


Där är cykelhandlaren i den låten och där är den äldre modern som kallar sig Odjuret, hon som sjunger musiken baklänges! Där är spegeln och där är ett utomjordiskt skepp som landar på jorden! Allt fick slutligen platts i den låten! Det är som en mardröm som kommer in i verkligheten! Jag lovar er, om min uträkning stämmer och det faktiskt kommer skepp på det året eller åren innan, så kommer det att vara psykedeliskt på jorden och i våra hjärnor psykedeliskt!

Det är filmrummet på skeppet som gör så, som jag förstår det!

Dem flesta som ägnat sig åt detta har råkat ut för att dem tycker att det är psykedeliskt! Att dem tror att jag har massor med kontakter på Tv osv.... För hur vet jag annars alla filmer i förväg osv....

Jag vet inte, jag blir lika oroad som er andra! Jag vet bara inte vad jag skall säga ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0