Utomjordisk dröm: Urtida ceremonier om ledarskap


Dessa drömmar är så sofistikerade så att jag ägnar en längre stund åt vad deras betydelse kan vara! Ju mer jag tänker desto mer kommer jag fram till en riktigt kuslig verklig förklaring!

Drömmen:

(Drömmen

Jag är ungefär 14 till 15 år i drömmen och jag bor nere i södra Sverige i skåne.

Drömmen är en massa förklaringar om resor och färder och våra relationer samt om mina föräldrar. Drömmen beskriver massor med enkla möten och resor ut på landsbygden där min familj och ett antal människor försöker att finna ett bra gömsle undan dem utomjordiska skeppen som dykt upp på himlen. Vi och några andra, politiker och militärer stannar och bosätter oss någonstans mellan Lund och Malmö. Det finns en liten kulle på platsen och där lever jag en liten tid. Politikern tror jag är en högerledare (jag vet inte men han amerikan), men jag ser inte Fredrik Reinfeldt i drömmen, men många Svenska politiker finns också där. Detta för att hela Sverige gör sig klara för strid, folk tränar och övar inför striden så att hela Sverige ser ut som på 1940 - talet.

Och därefter så kommer kriget.

Vi ser inte så mycket av kriget i drömmen där vi är, men jag upplever ändå kriget. Jag vet inte hur jag kan uppleva kriget men jag liksom kände kriget inuti mig själv i drömmen. Till slut så vill jag i drömmen låna bilen och köra till Lund eller Malmö. Jag vill möta utomjordingarna och det är en stark känsla av att jag MÅSTE möta utomjordingarna som får mig till att vilja låna bilen. Så jag frågar därför gruppen vuxna om jag får låna bilen.

När jag vill låna bilen så berättar jag samtidigt att jag tror att något har skett och att jag inte tror att vi har några städer kvar. Men att jag tänker mig att utomjordingarna inte bombar oss på grund av min relation till dem via mina drömmar.

Vår grupp av vuxna politiker, soldater, föräldrar och barn går då upp på den lilla kullen och ser mot städerna Lund och Malmö. Båda städerna brinner som i krig och ur städerna står det stora rökpelare. Det var det sista innan jag vaknade.)



Jag tänker: Varför skall jag resa iväg med en bil? Varför inte bara köra förbi och spela en trumpetfanfar när jag går in i deras skepp?

Hmmm......

Pengar!

Jag höll mig vaken idag på dagen genom att vara ute och gå i kylan! Jag tänkte spela på Lotto för onsdag när jag kom på att det kostade 3 kr extra på lördagar och att så här efter julen så var 3 kr mycket pengar   : )

Ni tänker: Hade jag arbetat som läkare så hade jag lätt betalat 3 kr extra! Nej, det innebär oftast bara mer lån på Villa osv... Och detta inte för att man vill att det skall vara billigare utan för att man inte kan betala 3 kr extra!

En amerikan är med i gruppen: Han är Höger!

Jag tänkte: Hur hade det sett ut om det var höger diktatorn Mussolini som satte sig i bilen i rungande krig och gav sig av som 15 åring och därefter i nästa filmsekvens i Hollywood kommer ut från Palatset som 40 åring? Oj, så vackert!!!! Jag tyckte att det lät riktigt glamoröst när jag tänkte på det!

Jag har ju läst ledarskapspsykologi och psykolog! Böckerna är nästan alltid skrivna på Engelska! Hur skulle denna dröm kunna beskrivas på Engelska:
The struggle for life and leadership!

Oj så vackert det lät!


Hur är människor att styra?

Jag har ju arbetat som personalchef! Så här är människor att styra när man är ledare:

Jag: Men ni som personal skall arbeta självständigt i enlighet med den demokratiska ledarskapsmodellen! Var börjar ni då att arbeta?

Personalen: Va?????

Jag: Ni måste tänka självständigt och arbeta självständigt för att den demokratiska ledarskapsmodellen är sådan. Så vad gör ni då?

Personalen: Demokratisk vadå?


Så här ser man ofta ut som ledare på jorden:

Jag: Då börjar ni läsa här på pappret och så läser ni dit! Den som inte gör det blir avskedad!



Jag är ju såpass beläst så jag vet vilken modell av ledarskap jag använder men dem flesta cheferna vet inte det!



Dessa senare drömmar var alltså den yngre moderns drömmar till mig från det utomjordiska skeppet! Då förstår jag hur hon är!

Hon blir nästan ruskigt verklig för mig efter mina funderingar kring detta med drömmarna! Hon är det vackra i enlighet med det andra utomjordiska slagskeppet: hon är jag som sjunger framlänges!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0