Utomjordisk dröm - fler funderingar


Jag funderade lite över slutsatserna!

Jag tror att dem lämnar kvar en yngre moder! Det är hon i drömmen om att vi ser på film! Så fungerar hon! Jo, hon passar mig bra   : )

Hur dem ser på oss: Jag ser ut som Basil och hon gör sig till Manuel!

Vi ser alltså ut som en Infödingsby för dem i det utomjordiska slagskeppet! Alltså så kommer jag med all deras kunskap om teknik och vetenskap att se ut som Hertingen av Drömmarnas Rike för oss människor men som Basil för dem! Ungefär Hövdingen som är Glad och åker på en Moped!

Jorden skall alltså bli Rekreationscenter! Typ, Hotell, Golfbanor, MAX restauranger, McDonalds Restauranger osv....

Jag tycker att det är optimistiskt! Det var kul   : )

Men nej, vi kan nog inte göra motstånd och jag får nog inte skapa en demokrati - men ni och jag kommer att vara fascinerade av dem! Vi kommer inte att förstå deras värld precis som vissa infödingar inte förstår vår värld (vad är en bil, vad är ett flygplan, vad är ett vetenskapligt tankesätt osv...). Det kommer nog ta mänskligheten många 100 år för att reda ut vilka dem är - fast att dem då är här på jorden med oss!

Jag dessutom kan ju inte ens tänka en sådan tanke om motstånd osv - för det skulle dem se, på en gång! Däremot så tycks dem roligare och deras värld roligare än vår vilket gör att man inte tänker sådant som uppror och motstånd! Motstånd har man till negativa samhällen (om nu inte samhället är bra på att dupera sin befolkning, sådant brukar förvisso bra fungera ett litet tag och dem tänker ju assimilera sig med oss - som jag förstår det).

Hur det sedan är upplagt vet jag ju inte! Man kanske inte ens ser mig i ett sådant samhället och vet om vem jag är! Som ni förstår så var ju endast detta svårt att tolka fram som jag har tolkat fram här! Dem var tvungna att komma med många drömmar på rad för att jag skulle kunna tolka budskapet.


Om dem därefter finns? Universum är stort - jag vet inte! Däremot så förstår jag den logiska idén med att lägga upp det på ett sådant här sätt som dem har förklarat allt för mig. Jag har ju alltid dem omkring mig, även om jag är ensam i ett rum! Det blir då bra för dem att ha en sådan ledare! Jag är dessutom uppvuxen med dem, det har säkert påverkat mig! Jag kanske kan tänka mig deras värld och sätt att vara, lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0