Tråkigt på internet? (Horbudskap på TV?) Gigoglo

Jag tycker att det är tråkigt på internet! Antingen så är det som på min blogg: Nästan ingen som läser min blogg! Eller så är det bara Hor blogg på internet! På Hor bloggen så blir man refuserad ifall man skriver att kvinnor nog inte köper sex! För kvinnor skall köpa sex för det låter bra i Horornas tankar!

Alltihopa är bara ding i huvudet på Internet! Avgör själva (jag har blivit refuserad för att jag skriver att tjejer nog inte köper sex, jag har dessutom skrivit att jag är snygg, att skriva snygg och att tjejer inte köper sex av män blev refuserat)



Moderator Hera http://relationer.ifokus.se:


Du misstar dig när du tror att andra är intresserade av hur snygg du påstår dig vara. Jag förstår inte varför du tror att vi på sajten skulle bry oss för fem öre om hur jobbigt ditt liv som snygg är? Utseende är inte intressant och du verkar vara väldigt egenkär pga hur du skriver om dig själv.

Så du bör nog fundera på var och när du börjar skriva om dig själv. Du framstår inte som någon bra person på sajten just nu kan jag säga. Att du dessutom skriver att det inte finns manliga prostituerade eller kvinnor som köper sex, det visar att du inte vet något om verkligheten.

Sök på nätet så kommer du hitta dokumentärer om kvinnor som hyr in män för sex.

Det är strikt kopieringsförbud av mina bilder! Stöld anmäls!






Mitt svar:


Nix, jag menar: På vilket sätt blir hon kär i mig? Därför att hon tycker att jag är snygg!

Därefter så gör du snygg till något viktigt! Jag menar, jag skriver inte att jag är snygg för att imponera, jag kan också skriva en massa tråkigt om att vara snygg!

För i Sverige så får man inte skriva snygg: Jantelagen!


Jag är ledsen men även om det är en dokumentär så anser jag att budskapet är förvrängt!

Hur många tjej kompisar till dig skulle tänka sig att betala för sex?

Man ser alltid sådana tjejer på Tv, men man känner aldrig någon sådan tjej på riktigt!

Och när en kille mitt fall menade att han fått många tusentals kronor för att ha sex med kvinnor men tråkigt nog förlorat pengar eftersom PENGAR KOMMER OCH GÅR! Så blir det inte trovärdigt!


Upplevs som en myt som man från hela samhället önskade var sann! Kanske för att vi vet att min kompis Johan betalar sin tjej 2 till 3 miljoner i smycken och bilar för att vara ihop med honom! Då önskar samhället att även tjejer var sådana! Men jag har mött massor med tjejer och jag har aldrig mött någon som betalat för sex med en man! Och då har jag nära relationer där dem skulle säga det någon gång, eller där deras kompis skulle säga det!


Men det är riktigt: Jag kan inte veta allt om allt! Men jag har mycket svårt att tänka mig det!


Trevlig fortsättning på 2012 från
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0