Tjejer


snö


För att inte låta fientlig mot tjejer så kan jag här beskriva tjejer som jag varit förälskad i.

Den första tjejen jag var förälskad i var den framgångsrika dottern. Hennes pappa var chef och relativt barnkär och smart. Hon beundrade sin far och vi möttes när jag var 14 år. Jag tränade löpning på denna tid och jag skulle möta mina träningskompisar när jag fick se henne! Hon var en i gruppen och vackert blond! Kärleken blev besvarad på en gång från henne och det blev ändlösa timmar av att vi stod tryckta mot varandra och såg in i varandras ögon. Hon var smart vacker och framåt och när jag var över 15 år så var det slut mellan oss:


Hon mötte sedan någon med ett snyggt efternamn med pengar och gifte sig! Typisk överklassflicka! Vackra namn, pengar och långt från alla vanliga människor vilka hon föraktade som barn.

Min mest intima tjej var konstnärinna! Jag hade mött henne när hon var i fel rum i flera timmar! Efter 3 timmar så ryckte hon på ögonbrynen: Men då är ju detta fel rum? Hon och jag hade pratat och utan min vetskap så satte hon hela stan på fötter för att söka upp mig! Det var på Banken som hon lyckades att få tag i mig! Banken tog 45 minuter med mitt ärende och jag trodde att jag skulle förgås av allt sökande i databaser för ett enda litet ärende innan jag förstod frågan. Det var hon konstnärinnans väninna som var bankkassörskan vilken ringt henne och därför uppehöll mig vid kassan. Därefter åt bankomaten upp mitt kort och konstnärinnan dök upp och bjöd mig på kaffe. Jag gillade hennes vurm för konst och jag upplevde henne som annorlunda med sin konst.

Denna tjej är mystisk! Jag bodde tillsammans med min tjej i skåne på en skånegård när jag mötte denna tjej på en julfest! Hon var ljus och vacker, såg ut som en ängel och hon satte på mig sitt glitter när hon mötte mig. Jag fick ha glittret hela dagen till alla killars avundsjuka och därtill så kramade hon mig när hon skulle åka hem. Vi möttes mer och mer och hon bjöd in mig till sin värld vilken var skrämmande och hemsk! Trotts sitt änglalika utseende och sätt så umgicks hon med Hells Angels. Hon var som en chef över en mindre grupp utanför Hells Angels. Gruppen ägnade sig åt att sälja prostitution och droger. En gång fick vi möta tjackhoran vilken var en hon kände. Tjackhoran viftade med lite tusenlappar och svarade snällt på frågor. Tjackhoran berättade bland annat hur stolt hon var över att vara tjackhora, att tjackhora var något förmer än andra horor och visade vilka vapen man använde när mannen inte betalade för tjacket och horan! Hon vände sig till oss: Men ibland så gör jag det gratis (och syftade på oss två, mig och den änglalika flickan som var hennes chef). Jag överförde pratet på drogerna istället men då visade det sig att den ljusa flickan visste att tjackhoran blandat ut drogerna vilket den ljusa flickan ansåg som tråkigt ifall jag ville pröva - jag fick inte pröva för den änglalika flickan, att se mig knasig av hennes egna droger skulle vara tråkigare än att se en kund skjuten i huvudet (så det var nog kärlek).  (Tjackhoran lät lustigt när den ljusa tjejen pratade om hennes droger och att dem var utblandade - Nja, visst men det är ju dumt att tala illa om produkterna)


Här kommer den Indiska flickan in! Hon är fri och smart. Hennes pappa var stormästare för frimurarna och hon ville bli som sin far. Hon och jag hade blivit ihop om det inte varit för att hon redan var med min kompis! Vi låg i samma säng och allt var mycket nära! I hennes fall för att jag beundrade henne!


Därefter så var det en tysk flicka - läkarens dotter! Hon var stark och bestämd dessutom orädd, helt i min stil av tjej. Hon var annorlunda för att vara en tjej men hon var fortfarande en sådan tjej som man bjuder ut som kille! Allt hade fungerat bra mellan oss ifall hon inte varit tvungen att resa tillbaka till tyskland igen. Jag beundrade hennes möjligheter att lära sig språk!



Alltså, det jag finner attraktivt hos mina tjejer är att jag beundrar mina tjejer för deras mod eller för deras kvinnliga smarthet eller lyriska kunnighet! Min beundran för dem går liksom rakt in i själen! Då blir jag kär!

(Jag kan också skriva att det finns flera flickor till men att dessa är dem flickor som jag mest betraktar som besvarad kärlek!)

Jag skulle inte klara av att vara kund hos för exempel horan och det av anledning att jag inte finner det som attraktivt! Hennes värld är lite lägre än hennes kvinnliga chefs värld! Hon vill mer tjäna pengar på sex och just att detta är så tydligt med att tjäna pengar på sex gör det lite tråkigt! Dessutom så hade faktiskt inte horan någon kärlek för kunden! Däremot så var ju inte kunden så rolig heller och jag och hennes chef var ju mycket roligare att vilja ha sex med så det kanske beror på dem som besöker och köper tjänsterna av horan än att horan ser sex som pengar. Men horan (vilket är även dem vanliga tjejerna som inte arbetar som horor) är inte lika intressant, hennes chef var mycket mer kapabel och insatt än horan själv. Hennes kvinnliga chef är mer älskvärd för mig! Det fungerar inte med horan eftersom jag inte blir sexuellt upphetsad av horans prat vilket jag vet är meningslösa fantasier - exempel fantasier om att män också tjänar pengar på sex.


Det konstiga är att jag kan hitta mina drömmars mor i valet av tjejer! Det är konstigt! Men jag beundrade henne så på det utomjordiska rymdskeppet som barn i mina drömmar så att valet kanske blir sådant i vuxen ålder. Kul om så är fallet!   : )

Så jag är inte emot tjejer! Jag tycker bara att feminism inte fungerar! Kvinnor kan inte ta mäns position eftersom dem har svårt att sätta sig in i männens värld!


Så här är männens värld: Som SNYGG personalchef så har din personal BRA betalt! Det är väldigt viktigt för en KILLE att så är fallet med personalen! Mitt personalchefsjobb delade jag med en kvinna eftersom det hade en lägre betalning. Men i mitt fall så behövde jag meriterna! Att bara ha studerat till personalchef duger inte!

Men för en man så är det viktigt att personalen är högt betald! Annars så är du inte lika snygg som man!


Bland kvinnor så är det inte så! Du kan sätta en kvinna var som helst, hon uppfattar uppdraget som en militär tjänst vilken hon bestämmer över! En tjänst utan pengar men där hon får lite makt!


I fallet med den ljusa tjejen som jag kände så tjändade hororna bra! Men hor jobb är alltid kvinnliga och jag vet inte den vackra flickans direkta uppdrag i gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0