Rymddrömmar


Jag har nu räknat på deras ankomst! Jag räknade efter ett barns ålder och kom fram till att barnet är 14 - 15 år om ungefär 2 - 3 år. Jag vet inte men det känns konstigt inom mig, på något sätt hoppfullt och lyckligt. Tänk att få möta dem!

Men därefter funderar jag på om det är så lyckligt!


Lite kusligt också med att jag känner deras rop på mig inuti mig själv! Men det var en starkt attraherande känsla vilket fick mig till att med iver önska ge mig av och möta dem på en plats jag inte kände till, ens i drömmen! Jag bara visste att dem ville möta mig, men inte var!

Det känns nog hoppfullt av många olika anledningar med att dem kanske dyker upp, det ena är att det är lite tråkigt i världen och norrland nu vad det gäller jobb och annat och det andra är väl rent känslomässigt, skeppet har funnits där så länge genom min barndom, men det tredje är nog viktigast - önskan till framgång och ära - vilket man kan få i det sammanhanget - man kan (om man har tur) få ett bättre och mer spännande liv än det man har (det som människor har så svårt att ge andra).

För dem är rätt så bra! Men hela drömmen ser ju olycklig ut för människorna i allmänhet. Och det blir ju lite kusligt med att jag dras mot dem så kraftigt i denna situation, om man ser det utifrån andra.

Drömmen kan ni läsa här efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0