När bestämdes julens filmer (Nordkorea)

När bestämdes julens filmer (Nordkorea)
Utan att behöva överdriva så passade dagens filmer också mina drömmar!
I, robot och The core!
Det är alltså Modern på skeppet som har gjort en Revolution mot Gud vilket är jag!
Ja, sådana är modern på det utomjordiska skeppets soldater! Men dem är inga robotar utan Rebecca i filmen The Core! Så stor är alltså den Irländska armén som jag har som livvakter!
Jag vet inte vad som kommer först!
När bestämdes filmerna? För mig upplevs det som att man såg mina drömmar och då bestämde Jul filmer!
Är det så? Eller bestäms filmerna långt i förväg?
Jag vet inte hur ni uppfattar det men jag tycker att detta är kusligt!
Min lilla trupp menar: Man kan hålla en planet men man får slut på befolkning efter ett tag!
Den slutsatsen tyck mest möjlig! Det var smart att lägga upp filmerna efter min tolkning eftersom då kunde jag se tolkningen bättre! Jag visste inte om min armé förrän efter filmerna!
Frågan är: Ni kan se min dröm här om badstranden! Bestämdes filmerna efter att jag haft drömmen eller före jag haft drömmen?
Det är min fråga?
För annars, som ni ser, det ser riktigt kusligt ut med filmerna!
God fortsättning 2012!

Utan att behöva överdriva så passade dagens filmer också in i mina drömmar!

I, robot och The core!

Det är alltså Modern på skeppet som har gjort en Revolution mot Gud vilket är jag!

Ja, sådana är soldaterna på det utomjordiska skeppet - som robotar! Men dem är inga robotar utan Rebecca i filmen The Core! Så stor är alltså den Irländska armén som jag har som livvakter!

Jag vet inte vad som kommer först!

När bestämdes filmerna? För mig upplevs det som att man såg mina drömmar och då bestämde Jul filmer!

Är det så? Eller bestäms filmerna långt i förväg?



Jag vet inte hur ni uppfattar det men jag tycker att detta är kusligt!


Min lilla trupp menar: Man kan hålla en planet men man får slut på befolkning efter ett tag!

Den tolkningen tycks mest möjlig (deras soldater gillar militära strategier)! Det var smart att lägga upp filmerna efter min tolkning eftersom då kunde jag se tolkningen bättre och vad som kunde tolkas på ett annorlunda sätt! Jag visste inte om min armé förrän efter filmerna!

Frågan är: Ni kan se min dröm här om badstranden och mumierna! Bestämdes filmerna efter att jag haft drömmen eller före jag haft drömmen?

Det är min fråga?


För annars, som ni ser, det ser riktigt kusligt ut med filmerna!

God fortsättning 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0