Inte ens ett tack


Nej, det blev inget tack från kvinnan vars väska och plånbok jag lämnade in igår! Polisen såg hennes körkort och där stod hennes namn Westerberg vilket inte var svårt att hitta!

Tv menar att man borde sno kvinnornas prylar istället för att lämna in dem till Polisen!

Nej! Men man ogillar att lämna in någons plånbok så därför funderar jag på att inte hitta plånböcker!

Det fanns jag och en alkoholiserad kille i närheten av hennes väska och plånbok! Jag skyddade därför plånboken i 30 minuter och därefter så gick jag med den till polisen!

Nästa gång så kanske man inte ser plånboken och väskan och då får den andre vara mer aktiv!



För jag tycker också att dem är tråkiga våra människor i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0