Börjar se riktigt bra ut


Nu börjar mina tänder att se bra ut    : )

Det var nästan ingen smärta eller problem under hela behandlingen och nu börjar behandlingen gå mot sitt slut. Tandläkaren är trevlig och jag har nästan lärt känna alla på praktiken. Jag ångrar lite att jag inte gick till tandläkaren fortare! Hade jag gått till tandläkaren för flera år sedan så hade jag sluppit alla mina år av värk och värktabletter. Jag hade sluppit att se dåsig ut på arbetet för att jag inte kan sova och jag hade kunnat vara mer social och sett gladare ut!

Jag hade också sluppit att må dåligt vilket jag gjorde i somras!

Inflammationerna är nu borta och tänderna ser riktigt bra ut! Det är mycket bra för livet och självförtroendet! Tänderna sitter ju ändå i blickfånget så det där med tänder är tråkigt att ha problem med! Både mina tänder och min tandläkarskräck är nu botad! Hur bra är inte det! Både psykologiskt och praktiskt helad från smärta.

Så ni alla med dåliga tänder, jag rekommenderar er att gå till en tandläkare!

Livet är bättre, själen är bättre och tänderna ser snyggare ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0