Blev inget tack


Det blev inget tack från kvinnan vars väska och plånbok jag hittade! Man sitter inte och väntar på sin plånbok med Körkort och ID - kort samt alla VISA och Köp kort så här länge!

Antagligen blev hon då kanske sur över att jag lämnade in hennes plånbok och väska till polisen! För konstigt nog så kan tjejer bli sura över att man som kille gör sådant: Tjejen tänker: Tror han att jag skall tacka honom då eller? Tjejer kan konstig nog bli sura på sådant snällt från en kille därför att hon som tjej ofta har höga krav på killen! Man skulle ha letat upp henne eller väntat längre eller gått 3 km bort osv...


Jag vände mig till VP och menade att feminismen är något dem borde avskaffa! Att en värld som skapas av kvinnor blir Nordkorea!   : ) Men VP och partier i allmänhet har ofta deltagare som är akademiska och inte kan förstå världen och andra människor! Dem förstår vad dem läser i en bok så att dem kan framföra det på tentamen men ett verkligt scenario är svårare än att skriva tentamen!


Jag skrev att kvinnans värld och tankegångar är prostituerade och att sådant kanske är negativt för ett samhälle utifrån om någon skall betala någon annan! Med tanke på VP:s politik så kanske ett sådant brev inte blir så uppskattat för dess omtanke   : )


Men det jag menar är: Rika män kan skaffa fattiga flickor och betala dem så att flickan blir förmögen (då har jag Johan som exempel, Johan är 35 år och bor i USA med sin tjej som är snygg men från början är fattig, Johan har sedan en tid 100 miljoner kronor). En rik kvinna som min barndoms kärlek kan bara möta en rik kille när hon tänker gifta sig, allt annat går inte (alltså är pengarna betydelsefullare än kärlek för kvinnor). Jag tänker att kvinnans kultur är prostituerad! Ska man skapa en värld av det så blir det Nordkorea där alla önskar att någon ger dem pengar (vilket vi alla kan hamna under i en sådan förutsättning).


Då tänker ni: Men kvinnor klagar rätt så ofta på allt! Ja, den prostituerade är ju prostituerad och saknar ofta kärlek för sin man!

Så det är som med plånboken jag lämnade in till polisen för 2 dagar sedan: Vad jag än gör som man så är det ändå inte bra! För i en kvinnlig fantasivärld så kan ju allt vara bättre!


Därefter så kanske VP hänger upp sig på mina drömmar här, men ett morse är också något konstigt så länge vi inte kan lösa det! Men därefter så är det ju en mer klurig fantasi än att kvinnor skulle ha sex och köpa män lyxiga prylar! För den ena vet vi att den nästan är omöjlig och den andra har potential till att vara trolig eftersom universum är stort och inte särskilt utforskat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0