Extraterrestrial Dreams (words)


Jag har funderat en del kring drömmarna eftersom jag vill undersöka om dessa utomjordiska drömmar är unika på något sätt.

För mig är drömmarna unika! Jag hade för exempel en vanlig dröm igår! När jag vaknar ur en vanlig dröm så upplever jag inte den tillfredsställelsen som jag upplever från en av dessa utomjordiska drömmar. När jag har haft en utomjordisk dröm så är det som att vakna på julafton. Man upplever sig lugn och livet ser behagligt ut efter drömmen. Men när jag vaknar ur en vanlig dröm så är drömmen bluddrig och inte ens möjlig att helt komma ihåg och upplevelsen är mest att man har svettats när man har sovit. Så den vanliga drömmen ger inte några behagliga upplevelser och den vanliga drömmen som jag hade för exempel igår kommer jag inte nu heller ihåg. Men en utomjordisk dröm kan jag ha drömt för exempel när jag var 5 - 6 år gammal och jag kommer ihåg drömmen lika bra idag som att jag precis drömde drömmen för 5 minuter sedan! Alla upplevelser och alla sekvenser kommer jag exakt ihåg från dem utomjordiska drömmarna.

Skeppen är kolossalt stora! Det finns en hel värld på skeppet. Skeppen är dessutom kusliga eftersom dem inte är jordiska skepp. Man vet inte något om var man är eller vad det är för något som man ser på skeppet. Man vet ungefär att man befinner sig på en hangar när man befinner sig på hangaren på skeppet men man vet inte vad det är för konstig elektronik som finns på skeppet. Man kommer ofta fram till sådant som man aldrig har sett på jorden. Man vet inte om det lever eller om det är en elektronisk maskin, man vet inte ens vilket ord man skall använda för vad man ser! Man har inga ord utan måste hitta på egna ord för vad man ser på skeppet!

Exempel monitor hade jag aldrig sett som 5 - 6 åring. Jag kallade då monitor för fönster. För en monitor ser ut som ett fönster! För dem monitorerna på den tiden när jag var 5 - 6 år gammal kunde bara visa siffror och monitorerna på skeppet kan visa bilder eller filmsekvenser som på våra egna nutida monitorer. Jag vet inte ens fortfarande om detta var monitorer eller vad det var för något, men jag kan tänka mig monitor.


Som jag tycker att det verkar vara så är skeppen numera (på deras sätt att se det) på ett nära häll från jorden! Skeppen är säkra på att jag inte har ljugit för dem och dem tycks mycket mer vakna nu än vad dem var för 20 år sedan. Skeppen tycks dessutom ha planerat en politisk strategi för ett övertagande av vår värld. Alltså skeppen har planerat vad dem skall säga till oss om vår värld och dem tycks ha delat upp vår värld efter så som dem tyckar att vår värld skall vara inrutad i.

Om mina drömmar stämmer så blir detta människans största problem sedan vi klättrade ner från träden i Afrika.


Som ni förstår så har den superkoll på mig! Hela vår värld har antagligen massor av blickar mot sig från massor av olika stjärnor i universum vilket är deras hemplaneter.

Jag kunde inte ens sätta in pengar till presidenten utan att dem nästa dag gav mig en dröm, snabbt och enkelt.

Altså så här ser mitt ledarskap ut i en sådan värld:

Jag hjälper en jordisk motståndsrörelse och tänker att ingen vet det! Nästa dag så kommer det en skrift från presidenten. Det står med en trevlig skrift att patriotism är den nutida världens föregångare och att hjälpa sina bröder och systrar i nöd är ju en klanderfri sysselsättning däremot....  .... osv...osv...

Så antagligen så är vi redan granskade i minsta sekvens i detta nu! Det finns inget på jorden som inte är under kontroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0