Earth got no chance?



Vi hade kul igår och jag lyckades vända dygnet rätt efter att jag varit och festat och ätit tårta! Jag bjöd på tårta eftersom jag fyllt år och så fick jag Pizza och sockor i födelsedagspresent    = )


Utomjordiska drömmar

Jag funderade en stund! Vi har för positiva förväntningar på vår armé!

Tänk er att Farao:s soldater skulle möta USA:s soldater i strid! Skulle det finnas kvar någon motståndsrörelse hos Farao efter det nederlaget?

Utifrån det så kan dem ju vara hur snälla som helst mot mitt ledarskap!

Jag sa mycket om vår värld genom att jag inte kunde orden för deras tekniska produkter! Det tycker jag verkar vara den lösningen jag sökt för hur dem fick fram vår världs tekniska nivå!

Exempel: Jag fick pröva en hjälm där visiret tog bort askan ur luften och gav en synlig bild av omgivningen! En sådan hjälm borde jag ha vetat om ifall det skulle ha funnits en sådan hjälm. Barn tycker ju sådant är kul och en sådan hjälm skulle vi då haft som leksak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0