Bra och dåligt


Det bra är att jag betalt hyran för april och mat för 42 dagar framåt! Det borde räcka men maten brukar konstigt nog ta slut innan beräknad tid, så nu räknar jag med att maten räcker 30 dagar om jag köper lite mjölk ibland.

Spelandet har däremot gått sämre! Vist jag vann 160 kr på postkodlotteriet häromsisten och så vann jag 5 kr på Keno (frispel Keno) när jag spelade Lördagsgodis för 150 kr! Jag vann dessutom 23 kr på en Lotto kupong som jag lämnat in, men inga större vinster ifall jag inte vann på Keno idag (har inte kollat).

Jag har ju 5 veckor Lotto framåt men på onsdag så kommer min födelsedag! Inte för att jag tror att min födelsedag kommer att ge så mycket pengar men det är som med Lotto, det kan ju ge pengar!

Däremot så har jag mat för hela månaden och hyran betald! Det är ju alltid något när allt är som det är!

(Jag vann några gånger på IQ spelet men vinsterna är mindre än beloppen man spelar för eftersom det är hela världen som spelar där, stor konkurrens - kanske jag får ett frispel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0