Varför jag inte skrev något

Tja, jag skrev inget om drömmen eftersom det blir redigerat ändå! Typ Djävulen osv...

För det finns nog inget annat i den Kristna tron eftersom tro inte existerar! Inom UFO så är det mestadels teologiskt också och då skall ens drömmar följa vissa krav inom teologin.

Dessutom så vet jag inte hur drömmen utfaller! Att jag är i dödsriket på besök säger mig inget förrän det nu mer och mer utfaller!

Jag vet för exempel inte att min kompis granne skall dö av liknande besvär som mig osv...

Jag skulle gärna gå till läkaren igen men jag vill inte bli klassad som fobisk och inväntar därför beslut.

Hur som helst så tänker jag mig som död!

Eller som min gamla tandläkare uttryckte det: Dör man inte så blir man en planta en grönsak! Och så skrattade han!

Problemet har jag känt till och jag har ju levt. Man kan tro att om man hade förändrat livet så skulle allt blivit bättre om man gjorde det annorlunda. Däremot så vet man inget om hur det annorlunda skulle bli eller se ut! Därför så vet man ju inte om det annorlunda skulle vara bättre!

Det har ju dessutom varit mycket bråk med större sammanhang än små människor och sådant har gjort så att många små människor är sura på mig!

Sådant kan jag förstå att dem inte förstår och att dem därför ibland är sura på mig! Tråkigt tycker jag, men hade livet varit annorlunda så hade kanske dem personerna inte varit i mitt liv eller så hade dem varit sura på något annat i mitt liv istället! Det vet jag ju inte...

Däremot i alla dessa gräl så blir det på ett sådant sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0