Trevligt nytt

Nu har jag kollat allt som jag kan kolla och det gav mig en liten positiv indikation:

Hjärtat: Normalt
Ryggen: Normal
Infektioner i kroppen: Nej
Problem med tungan: Nej, normal

Även denna läkare var trevlig och inte sur.

Nu får vi se om jag överlever men jag har i vilket fall kontrollerat det jag kan kontrollera med dessa läkare!

Det jag dessutom tänker som bra är att jag kanske har förhöjt möjligheten till att livförsäkringen utfaller eftersom jag inte var dödssjuk! Om så blir fallet vet jag ju däremot inte och jag har i vilket fall gjort vad jag har kunnat.

Folk förstår inte alltid det där med oron iför livförsäkringen!

Men för mig upplevs det som viktigt!

Min barnkompis som var flickan som dog när vi var barn är kanske en livgivande ängel ändå! Tja, annars så får man kanske möta henne där i dödsriket senare. Men hon och han cykelhandlaren får gärna vänta ett tag till, om det går för sig för han med slängkappan   : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0