Tja, ni ville inte!

Jo, och eftersom ni inte ville ha ett skydd mot meteoriter och utomjordiska rymdskepp så kom ni på en plan om hur ni ändå skulle se snygga ut:

Då skriver ni att min mor är psykiskt sjuk! Jo, det stämmer, hon blev sjuk i depression 1996!
Då skriver ni om ett snatteri 1987 och att jag medgav så före! Nej, stämmer inte! Ni ljuger ofta här och om vi tjatar om det så är det att jag påstås då medge snatteriet efteråt!
Därefter så blandar ni ihop det med statsminister Göran Persson och hans snatteri av en Godis!


Hej kyrkan!

Ni behöver ju inte det!

Hej Republikanerna i USA!

Ni behöver ju inte det!

Svaret jag fick var av sådana som finansierar forskning och svaret var: Drömmar är för diffust! Meteoriter är för ovanligt!

Alltså: Varför skall man ha ett skydd mot meteoriter när dessa bara slår ner var 10 000 år? Många drömmer och varför tro så på drömmar i mitt fall? Det fanns inget intresse!


Snatteriet låg för långt bort i tiden och jag vet inte vad jag sa? Och varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0