Svar från Regeringen : )

Jag fick ett snabbt svar från KDS att Regeringen höjt anslagen till tandläkaren!

Kul att jag fick ett så snabbt svar! Jo, det var ju diskussioner om det för några år sedan!

Vilken tandläkare kan då ha kunskapen till att laga mina tänder?

Ni kanske tycker att jag är pjoskig när jag sitter så här och funderar? Folk dör ju överallt av allt hemskt och här sitter jag och oroar mig! Kunskapen om att man skall dö behöver bearbetas. Mitt liv har verkligen varit nedåt och att dö då är tråkigt. Förvisso alltid tråkigt att dö men om jag formulerar mig så här: Ni tänker att ni skall dö när ni besöker tandläkaren, vill ni då leva 1 dag till?

Det är precis som denna film:
http://www.youtube.com/watch?v=cLVx8TrToM4


Man vill leva 1 dag till och spelar därför schack med döden:
Det sjunde inseglet


Men efter den drömmen och efter min kompis grannes död så upplevs det som att ett matt är nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0