Steg 1

Nu har jag genomfört steg ett!

Det var olidligt svårt!

Vi får se hur det går med detta men jag har upptäckt vad som hela tiden försvårar för mig!

Det som försvårar för mig är människor som skall klara av livskriser!

Eftersom jag går en kurs och blev borta från kursen för att få ordning på allt så meddelade jag att jag kanske dör i tandläkarstolen och att min kompis granne precis dött av en utdragen visdomstand och att jag därför är ur gängorna!

Kursen är psykologisk och man kan då tro att psykologi är bra på att ta detta med döden! Nej!

Istället för att invänta alla mina steg eller på något sätt hjälpa mig med problemet med att jag kanske kommer att dö så skall vi nu ha ett möte! Mötet kommer inte att behandla min död eller vad jag borde göra åt detta utan kommer att vara om inget betydelsefullt alls utifrån att jag kanske dör! Detta med att jag skall besöka och vara där sinkar min planering och därför tar detta längre tid än planerat! Alltså, är ni dödssjuka så skall ni sitta i ett planeringsmöte?

Det är ändå människor som skall klara sådant!

Man orkar inte med sådana människor när man är i ett sådant tillstånd! Vad skall man säga; Det blir kanske jätteroligt hos tandläkaren, så att du inte blir orolig så att jag behöver vara på ett planeringsmöte! Det är dem stora sjukdomarna som är problemet i världen! Se på mig jag är jätteglad, ha, ha, vad glad jag är! För när man dör kan man behöva göra annat.... än ett planeringsmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0