Sjuk och vacker

Nix gårdagen var inte helt okej

Jag hade glömt att kursen jag går på hade lagt om schemat! Oj!

Men idag var en trevlig dag! Jag ser rätt så snygg ut så att tjejerna vänder sig om och tittar efter mig på gatan, sådant är kul!

Så när jag gör mig lite snygg som idag så kan jag riktigt uppleva att jag faktiskt är vacker! För mina skavanker syns inte så bra som hos en cancerpatient och det gör så att jag kan se vacker ut för både tjejer och killar men fortfarande ligga inför döden.

En tjej körde till och med fel väg efter att jag hade tittat på henne   : ) Killar kan tycka att jag är vacker också eftersom jag har feminina drag men sådant är ju lite mer kontroversiellt.

Men det var kul idag! Synd att man kanske dör när man är vacker.... Men wow vad jag skulle vilja ha ett annorlunda sex innan jag dog! Titta in i någon tjejs rumpa eller något sådant. Konstig tanke men man får sådana tankar när man tänker på sin död. Att man vill uppleva sådant man inte upplevt förr.


Det här är min rumpa, sådan ser den ut naturell så då kanske ni förstår att jag ser mycket feminin ut som kille:
min rumpa

(Jag är däremot en rätt så tillbakadragen kille vilket gör det lite svårt med tjejer, tjejerna får vara som killar och slita med mig vilket inte är så vanligt hos tjejer, när jag hade tjej så var det en sådan tjej som slet med mig till sängen och inte tvärtom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0