Sanningen

Pilatus undrade ju år (ungefär) 33 om vad sanning var?

Ja, sanning är diskutabel och vi satt därefter och diskuterade detta i 10 år om vad som var sanning!


Jo, jag sa till min mamma att jag hittat på drömmen om Nepal! Ni avlyssnade hemmet och då sa jag så!

Men min mamma klarar inte av sådant som drömmar! Hon tycker sådant är kusligt och otrevligt! Hon gillade inte det där med att jag besökt Lunds domkyrka osv... Hon är inte med i någon kyrka och ägnar sig inte åt tro! Hon avskyr kyrkan! Jag ville inte gräla men eftersom allt blev på detta sätt så blev det ju ett gräl ändå!

Så därför sa jag så! Men efter några veckor så sa jag att det var en dröm!

Och som jag skrev så kan man inte kolla drömmar! Det är ju mest jag som vet om det är en dröm eller inte!

Men det är ju samma nu! Hur skall man veta att jag hade drömmen om Dödsriket i April 2011?

Jag pratade förvisso med Gaston och berättade att jag drömde om dödsriket något efter drömmen om dödsriket!


Men vi vet ju inte sanningen om hur många stjärnor det finns på himlen heller eller ens hur många sandkorn det finns i världens öknar.

Det är bara ett sätt att slippa att ha ett skydd som försvarar jorden mot meteoriter som kan träffa jorden!

Men jag är inte sur! Ni behöver inte klaga på mig! Ni ville inte ha ett sådant skydd eftersom drömmar var diffust och meteoriter för ovanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0