Så här

Tja, om det sker på jorden som sker i mina drömmar med det utomjordiska rymdskeppet.

Jo, jag skulle kunna föreställa mig hur det ser ut för dem attackerade planeterna eftersom jag befunnit mig så nära planeterna när dem förintats.

Så här skulle det se ut på jorden:


Jag har ju försökt att man skall få ett skydd till jorden mot asteroider och annat men det har aldrig funnits någon sådan vilja att ha sådant skydd för jorden. Vi får därför tänka oss att personen som ser detta är bergsklättrare på ett högt istäckt berg.

Först så ser han hur rökpelare ställer sig upp mot himlen under ett par dagar. Det är städerna och jordens skogar som brinner under ett häftigt bombardemang från det utomjordiska skeppet. Det har jag ungefär sett i drömmen att så sker men då från rymdskeppets håll.

Efter några dagar så kommer personen att se hur 100 000 tals skepp i olika storlekar och form äntrar jordens atmosfär. Det är ofta fraktskepp och mindre hangarskepp. Mindre utifrån att det stora skeppet kanske är stort som jordens måne. Det är himla häftigt att vara i det stora skeppets hangar, man kan springa efter sådana mindre skepp i en hel dröm. Alltså, 100 000 tals skepp är en uppskattning.

Därefter så ser nog inte personen vad som sker men Moderns generaler beger sig därefter i strid med kvarlevande skyddsanläggningar på jorden.

Och därefter så vet jag inte! Jag tror att dem därefter rensar luften och koloniserar planeten!

Så ser det nog ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0