Planering

Jag har nu kontaktat lite människor om att jag kanske dör! Det var krångligt.

Jag upptäckte att jag var tvungen att välja och valde därför:

En tjej kompis eftersom hon är Läkare och för att vi var bra kompisar när jag och hon pluggade psykolog

Jag valde däremot bort min kill kompis från psykologen eftersom han arbetar som psykolog. Det skulle bara bli eviga diskussioner om varför jag tror att jag skall dö och därefter så skall han kolla internet osv... och säga att jag inte dör osv... (det blir som med kursen jag går nu där vi skall ha extramöten och diskutera att jag inte dör, men där ingen är tandläkare utan psykologisk personal)

Jag kontaktade inte särskilt många inom familjen eftersom familjen har svårt och jobbigt och att dessa därför kan ha det svårt med att få veta sådant.


Jag har ju även kontaktat min kompis här men han hade lite svårt att tänka sig att jag skall dö.


Givetvis så vill jag att allt skall vara så lätt och soligt som att jag överlever! Men som jag tänker det så är detta kanske inte fallet, och att då diskutera detta länge om att jag inte skall dö är inte upplyftande och framgångsrikt i mitt fall.

För det jag funderar på för tillfället är inte sådana enkla positiva tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0