Ordnat men orolig

Nu har värden ordnat med fönstret vilket jag talade med honom om! Han var inte sur när vi möttes utan trevlig och fönstret ordnades till slut.

Det finns däremot vissa bekymmer vilka jag kom att tänka på idag! Dessa bekymmer kan leda till att jag inte får pengar till tandläkaren och detta oroar mig.

Sådana bekymmer har jag haft länge och det har därför varit svårt att få pengar till tandläkaren.

Detta med att lösa alla bekymmer brukar ta all den tid som borde gå till tandläkaren och när bekymren fortsätter så har man svårt hela tiden att få pengar till tandläkaren.

Så här ser det ut:

Arbetar jag så kommer arbetsgivaren inte acceptera alla mina tandläkarbesök! Studerar jag så får jag inte tandläkaren betald! Är jag arbetslös så har finansieringen alltid kommit i bakvattnet på att jag skall ha ett jobb!

Ibland så tänker jag att detta kommer att bli min död!

Detta har varit den främsta anledningen till att jag inte gått till tandläkaren förutom att jag haft en tandläkarskräck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0