Ordnat för tandläkaren

Nu har jag ordnat med det övriga för att kunna laga mina tänder hos tandläkaren.

Jag besökte läkaren och denna tog prover på mig. Läkaren var trevlig och hade arbetat som läkare i 40 år. Läkaren menade att han aldrig mött eller behandlat en person som avlidit på grund av dåliga tänder under denna tid som läkare och att detta kanske skulle lugna min oro inför tandläkaren vilken han rekommenderade.

Ja, det borde ju vara mer känt för en läkare ifall det var vanligt att dö av tänderna!

Men fortfarande så är jag inte lugn! När allt är klart och några månader därefter så kommer jag att återfå lugnet som jag hade innan tandläkaren och drömmarna!

Var och firade en kompis födelsedag igår också! God mat och tårta och vi blev några stycken!

Jo, drömmarna om belägringen av planeterna är häftiga!

Man är massor när man kommer ner till planetens yta vilken yr av svart sot och aska! Dessa varelsers sätt att formatera sig till strid påminner om getingboet eller gräshoppssvärmen! Överallt så öppnas det hangarskepp och ut så kommer det mängder med små skepp! När jag var så liten som 6 år när jag hade dessa drömmar så vet jag att man upplevde sig som upprymd och odödlig när man var i drömmen, man var liksom oändlig och omöjlig att hitta i en sådan stor grupp. Oftast så var målet en enstaka anläggning vilken var immobil och stred så bra den kunde men som var helt åsidosatt eftersom större delen av planeten var förintad. Dessa anläggningar låg dessutom i öknen vilken medförde att allt som rör sig syns. Så det blir ungefär hundratusentals snabbt rörliga fordon gentemot en orörlig anläggning. Den anläggningen jag såg var kraftfull men kunde på sin höjd skjuta ner några fordon. Och så ser själva markkrigen ut i mina utomjordiska drömmar. Massor med snabba och mobila anläggningar gentemot några enstaka skyddsanläggningar i några öknar.

Alltså, min idé med ett försvar gentemot meteoriter som kan förstöra jorden är nog sådant som behövs! Däremot så har aldrig jag i någon dröm sett att en civilisation som skeppet mött haft ett sådant försvar. Alltså, kanske det är vanligt att livsformer inte har sådant eftersom dessa inte anser sådant som viktigt! Livsformerna är dessutom oftast bättre utrustade än oss här på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0