Okej

För att förklara mig så skriver jag så här:

Vet ni allt om era egna drömmar?

Jag har haft dessa drömmar sedan jag var 6 år gammal om ett utomjordiskt skepp!

Finns skeppet på riktigt: Vet ju inte jag? Menar ni att ni vet sådant om era egna drömmar? Hur gör ni för att veta sådant?

Kan det vara Gud: Vet ju inte jag? Menar ni att ni vet sådant om era egna drömmar? Hur gör ni för att veta sådant?

Hur dör hans granne av samma åkomma som kanske du dör av och därför oroar dig för? Vet inte?

Alltså: Vilken fråga ni än ställer så vet ju inte jag!

Jag är lika okunnig på det området! Men att det är på det sättet som ni alla har sett gör att jag undrar hur det kan fungera?


Vem jag därefter är i en mytologi eller vad det är för drömmar osv.. är inget jag vet! Jag är en vanlig människa som er och vet inte heller något om detta!


Dessutom, skulle jag skriva att jag visste, så skulle ni ju bara veta att man inte vet något sådant och skriva: Men sådant vet man ju inget om! Så varför alla dessa fiktiva och påhittade gräl där ni vill gräla om något som man aldrig kan besvara? Gräla med någon som kanske ligger inför döden!

Och det om 1998 när det idag är 2011?

Jag vill gärna ha ett bra svar på den frågan! Jag har försökt besvara er och nu fick ni en lätt fråga av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0