Oj en Rysk fan club

Men det var ju roligt! En ryss som skriver perfekt Svenska och därefter perfekt ryska!

Har alltid gillat folk som har lätt för språk  : )

Tja, i Ryssland kan man få tänderna utplockade på olika sätt, men man kan ju låna pengar där också och därefter få tänderna utplockade om man har svårt för betalningen. Men att låna pengar till tandläkare är faktiskt intressant! För det är intressant men jag förmodar att jag inte har den rätta ekonomin för att kunna betala tillbaka och att jag därför inte är betrodd era tjänster. (Men jag kanske vinner på LOTTO - idag är det LOTTO och jag har 5 veckors).

Intressant, är du en kille från 1993 i Kiruna eller har du också råkat i bråk med det Svenska SÄPO och är därför sur på mig? Jag kan säga dig:  :- )   SÄPO

Jag har haft en massa sura människor omkring mig sedan 1999! Vet inte varför? Något tycks förvilla dem?

Kan det vara den här flickan som förvillar: Ulrika Nilsson styvdotter till Svensk VD och dotter till Siciliens Cementfabrikör! Tja, vi var kompisar för länge sedan men jag har inte mött henne sedan 1990. Eller är det Jelena som förvillar, dotter till en känd barensforskare och syster till en bror som arbetade med att sälja mineraler i Ryssland.

Eller du kanske till och med är Jelenas bror själv, för jag förmodar att du inte är Ivan den förskräcklige förutom att du kanske är förskräckligt arg.


Eller så kanske dessa enkla rader och poetiska verk på riktigt är roligt att läsa! Det är ju alltid kul att ha en fan club, även om ens fan club är hemlig  : )

Med tanke på underskriften så tänker jag att du skojar med mig:
http://en.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%93%D0%91

Eller så skojar du inte! Valet är ditt? Vill du något?


(Hejsan! Ville bara säga att jag följer dina bloggar med stor entusiasm, tråkigt bara att du byter hela tiden. Finns det någon förklaring till det månntro? Tack hursomhelst för stor underhållning.

Привет от зубной феи в России!

КГБ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0