min tjej

Jo, jag hade en tjej i 5 år! Vi var tillsammans större delen av tiden.

Första året så hade vi sex varje dag. Vi kunde ha sex 8 timmar om dagen ibland längre. Alla kunde se att vi var kära och vi flyttade ihop.

Hon var omtänksam och det upplevdes härligt att vara saknad och omtyckt men vi fick mycket motgångar och det slet på förhållandet. Hennes förra kille var nämligen sur på henne och vi fick ägna större delen av förhållandet åt att vara i rättegångar med hennes förra kille.

Hon led av svartsjuka och den svartsjukan var ju inte helt obefogad i alla lägen. Men som det är så är jag skötsam på den biten vilket jag kan ångra nu när jag kanske kommer att dö. Tänk vilka upplevelser man kanske hade fått, för så tänker jag ibland.

Men förhållandet blev efter första året sämre och sämre tills hon hittade en ny kille. Killen var en kändis och jag lovar er att det inte var kul att sitta och lyssna på henne om honom och om hans kändisskap och att hon skulle få ge ut skivor osv...

Men när jag tänker på henne så tänker jag på det första året som vi hade. Ett år där vi kelades i mörkret och ägnade oss fullständigt åt varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0