Läkaren

Tja, jag oroade mig mer och mer därefter fattade jag ett snabbt beslut att gå till läkaren!

Jag har upplevt alla möjliga besvär sedan jag fick veta att min kompis granne dog av en visdomstand så, Usch...

Jag tänkte tankar som var vill jag dö, hemma eller på sjukhuset? Beslutet blev att pröva sjukhuset!

Det var svårt att ta sig till sjukhuset! Mörkret låg som en tät dimma över vägen där jag letade efter sjukhuset. Jag förbannade allt en smula: Här går man och dör och så hittar man inte sjukhuset! Jag gick lite längre och och ur busken kom en stor reslig älg fram! Jag skrek: Ihhhhhhh!!!! Och sprang min väg så fort jag kunde. Så jag hade därför svårt att fortfarande uppleva mig som dödssjuk när jag kom fram till sjukhuset.

Läkaren var trevlig! Han var tysk och hade en snygg brytning på Tyska! Han var ung och det upplevdes som lite pinsamt att ta av sig kläderna inför läkaren! Han tog prover och mätte, nej inga direkta problem för tillfället!

Det lugnade mig för en stund och att läkaren var på det sättet och inte sur och tvär gjorde att jag började fundera på att försöka med tandläkaren. Jag får förbereda mig och därefter så får vi se!

Det otrevliga jag läste om idag var i Expressen: Robinson Petras kamp för att överleva! Ja, huga och tillsammans med min dröm så blir det med Robinson än mer ruskigt! Men hon överlevde, vi får se hur det går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0