Jasså, Jesus och synden

Tja, fördelen med Jesus är att han påstås veta allt och att han också sägs vara fri från baksluga tankar!  Så beskriver ju återigen Bibeln det! Det står ju också att det rykte och dem förmögenheter man ådrar sig på jorden inte är detsamma som i himlen osv.

Men, det blir bara att jag får sitta här och läsa upp Bibeln! Om det var Jesus i drömmen osv och ni upplever er som kränkta för att herren i drömmen ger ett löfte om det eviga livet på ett opretentiös sätt - det är nog inte så mycket att vara avundsjuk på! Sådant får man ju se vad Jesus har att säga om det!

Men drömmen var rolig! Vi liksom kunde hoppa långt mellan taken i gamla stan Stockholm och cykelhandeln var trevlig.

Det är det utomjordiska skeppets dröm! För mig är drömmen kuslig och för vissa av er tycks drömmen vara något ni vill uppnå!

Jag tycker att jag är orolig för den drömmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0