Inför döden

Experten hos media menar att jag nog får ligga på botten av tabellen!

Det var illa!

Problemet har varit kostnaden. Tandläkare kostar för mycket. Därefter så var det som för min kompis granne! Drog jag ut tanden tidigare så fanns risken att jag skulle dö. Och därefter så har jag varit omtvistad.

Tja det var ju ett tråkigt liv dem sista åren! Men dessförinnan hade jag tjej och levde ett vanligt liv. Kanske kan livet aldrig bli så som man önskar. Kan någon mena att deras liv är sådant dem önskade sig livet?

Min blogg samlar därför mina tankar inför den eventuella döden.

Vad ska man tänka? Jag tänker:

1. Drömmen oroar mig
2. Min kompis grannes död oroar mig
3. Oro har en tendens att få mig till att må dåligt.


Men kanske så är denna blogg den sista och därefter så kommer jag att vara tyst längst ner i tabellen! Jo, risken finns.

Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0