Himlen

Ja, vi får se! Jag försöker nu att göra mitt yppersta för att klara livet och inte hamna i himlen för tidigt.

Himlen har ju funnits i många tusen år och livet brukar ju vara i omkring 80 år! Det skulle vara kul om jag också fick leva 40 år till och dö med barn och barnbarn. Men jag vet ju inte ens vad tandläkaren tycker! Han menade att allt skulle gå bra och jag får tänka att han inte bara dämpade min oro!

Det där med himlen får nog ge med sig av sig själv om jag nu inte lyckas med att överleva! Himlen lär nog i så fall få sina förklaringar där förklaringarna inte kan ifrågasättas på samma sätt som i livet.  : )  För vad jag än skulle tro så kan ju det ifrågasättas så länge jag lever!

Jag tänker mer på undersökningar för tillfället! Jag har kollat med 3 experter och jag vet inte hur jag nu skall gå till väga? Mycket oro för en dröm, men sådan är jag!

Jag fruktar dem drömmarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0