Hej

Jo, faktiskt vår kompis Mattias har flyttat hit!

Jo, Sara Persson tyckte vid ett tillfälle 2003 att jag luktade! Hon tänkte att jag var upphetsad! Det var Samuel som hade roligt åt det - han menade: om någon luktar så är det ren smutts! Men hon var sådan. Hon skrev det i en anteckning i sin dator 2003!


Jo, själv skall jag ordna med lägenheten! Det blir nog jobbigt! Vaktmästaren är nog sur, han brukar vara det.

Jag tänker så här ibland: Det är nog tråkigt att vara Präst! För det är ju alltid du som sitter där bakom media och media beskriver alltid att du har det tråkigt!

Och därefter så ska vi tjata om en massa människor som saknar huvud! Jag tror inte dem saknar huvud i sitt egna liv men i mitt liv, så varför skulle dem bry sig! Dem kan ju bara tycka vad som helst och du är ju alltid med på det! Vadå, trodde du att folk var bättre i den här världen?

Du verkar alltid ramla ut ur diskussionen också, vad jag än diskuterar så tycks du alltid hamna på vad folk tycker! Så är det 1 människa här och där för massor av år sedan. Skall jag säga till dem att dem inte får tycka vad dem vill tycka? Sådant går dem aldrig med på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0