Drömmen

Nej jag följer min tydning av drömmen mer än någon levande människa vad det gäller min eventuella död! Människor har en tendens att överdriva, önska sig att så var fallet osv... vilket medför att dessa inte är tillförlitliga.

Därefter kan människor ändå ha rätt men mina drömmar har på ett mer nyanserat sätt haft osjälviskt rätt!

Däremot, även att många påstår att tandläkaren inte borde vara problem så har jag ju sett att min kompis granne dog av en utdragen visdomstand! Att veta alla omständigheter kring detta är omöjligt för mig. Så vad skall jag förvänta mig?

Nu en fråga till er:

Vilken tandläkare skall jag välja:

1. En privat tandläkare?
2. En kommunal tandläkare?
3. En tandläkare i ett annat land?

Vad hade ni valt som tycks veta så mycket om tänder? Och även ni andra som inte vet något om tänder, vilken tandläkare hade ni valt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0