Drömmar för tillfället

Så här är mina drömmar för tillfället:

Idag så drömde jag att jag gick omkring på stan och tittade på kläder på Röda Korset. Jag möter en tjej vilken jag förstår tycker att jag är snygg. Hon är lite avig men jag bestämmer mig för att jag skall stöta på henne (sådant gör jag aldrig). Jag tänker att jag snart ändå kanske dör och därför så kan jag lika gärna stöta på henne som att jag inte stöter på henne.

Hon är lite trög och jag funderar under hela tiden på om hon egentligen är intresserad av mig men till slut så kommer vi hem till där hon bor. Hon bor på ett av dem finare områderna i stan men hon säger att hon delar på lägenheten. Hon har det stökigt men jag menar att jag kan dammsuga hemma hos henne (jag har inget annat för mig menar jag). Vi kommer upp till där hon bor och där blir jag förvånad att hon delar på lägenheten med en kille.

Jag börjar dammsuga (som jag lovat) och efter en stund så kommer hon in till mig och börjar krama och smeka mig.

.................

Samma dag som jag gick till tandläkaren och beställde tid:

Drömmen är kort och koncis. Det är mörkt nästan svart i drömmen där träden sträcker sig kusligt och vindstilla mot himlen. Ute i mörkret kör en taxi i ilfart bort mot sjukhuset. Sjukhuset lyser av värme, men det är fortfarande långt kvar. En röst dånar: MEN DET VAR FÖR SENT!

Efter den drömmen så vaknade jag snabbt och sprang därefter ner till tandläkaren och beställde tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0