Dödlig tandsjukdom!

Jag skrev denna blogg eftersom jag riskerar att dö av en tandsjukdom!

Om jag dör vet jag inte förrän efter tandläkaren är färdig med mina tänder! Som ni upptäcker så får jag diskutera allt annat än det med tandsjukdomen!

Detta har ju sedan 1998 - 1999 varit tråkigt i mitt liv och jag rekomenderar er därför att inte besöka Domkyrkan i Lund eftersom Prästerna där tycks vara dåliga mot sina egna troende!

Annars så får ni bara ett tråkigt liv och därefter så vet vi inte något!

För det som på senare år framkommit genom forskning ser inte lovande ut om något liv efter döden!

Forskningen försökte från början under 1500 talet att hitta Gud med filosofins hjälp men allteftersom så har forskningen dementerat den religiösa tron!

Inte ens kyrkan tror på religionen och det innebär att det inte finns något kul i kyrkan!

Jag valde däremot Kyrklig begrevning om jag dör av min tandsjukdom och det för att jag gillar högtider som Julafton!

Så roliga man var på TV 11 om min tandsjukdom var att patienter som dör i denna tandsjukdom ser ut ungefär som det Australiensiska fotbollslaget som rullar med tungorna innan döden! Sådana personer har inte hittat några fel på sig själv innan sin död vilken brukar ske i 40 års åldern.

Som ni förstår så är kyrkan och tron rätt så ute! Kyrkan är som att ha en som spelar trumpet i en skog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0