Den älskade tjejen 3

Det finns däremot en tjej som jag var uppriktigt ledsen till! Hon arbetar som läkare och vi var kompisar för några år sedan!

Jag var avkrävd på hennes efternamn eftersom jag skickade drömmen till henne vilket skapade rabalder. Hon har ett unikt efternamn vilket senare blev svårt för henne! Jag förstår henne och är uppriktigt ledsen för att det blev på det sättet!

Jag förstår också att hon kanske är ledsen och sur för detta och därför bara har tråkiga tankar om mig!

Men så fick det vara och jag kunde inte förändra detta! Tråkigt, och i hennes fall så tycker jag: snyft... Jag gråter över att det blev på det sättet för det var aldrig något som var min avsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0