Bryr ni er?

Cykelhandlaren var snäll nog att låta mig få ägna mig åt min bortgång innan jag i så fall dog hos tandläkaren. Det är inte alla som får göra det och det var ju snällt av den döda flickan och cykelhandlaren att jag fick göra det. Nu går ju inte allt att planera och man vet ju inte. Vissa tycker att sådan planering är dålig eftersom dem tycker att dem inte bryr sig om sin kropp efter döden. Jag anser att sådant också är viktigt och vet att ingen annan gör en sådan planering för mig. Jag planerar därför själv i vetskap att all denna planering kanske inte går att genomföra i verkligheten.

Så här ser det ut när man väljer:
http://www.begravningsplaneraren.se/default.aspx?cat=33&RedirCat=28
http://www.stentorget.se

Om man vill vara exklusiv så kan man välja en Amerikansk begravning med amerikansk kista och stor sten.

Jag tänker att det blir lite dyrt men har valt en av mina dikter till gravstenen.


Därefter så kanske jag inte dör och då upplevs det som skönt att jag planerade nu och slipper att ägna mig åt sådant senare efter att jag överlevde. Och att jag då kan ägna mig åt mitt nya härliga liv i sol och glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0