Brev från tandläkaren

Ni kanske undrar varför jag sitter här och bölar över min eventuella död i tandläkarstolen. Jag tänkte på följande vis: Jag väljer att gråta innan jag är död! Överlever jag så visar jag min lycka efteråt.

Idag fick jag brev från tandläkaren. Tandläkaren svarade på ett brev om döden och tandläkaren. Tandläkaren dementerade att man hade så stor risk att dö hos tandläkaren. Jag vet inte om det stämmer! Kanske... Men jag blev glad över svaret  : )

När jag var ung så var jag vackrare än jag är nu eftersom då hade jag inga skavanker. Jag ådrog mig precis som idag ibland en del avundsjuka för mitt utseende skulle och ibland så blev jag prioriterad för mitt utseende skull. Den tandläkaren jag hade när jag var ung tror jag led av avundsjuka på mig när jag var 12 - 13 års åldern. Han berättade alla möjliga kusliga berättelser om tandläkare och döden när jag var i tandläkarstolen. Han till och med lät mig komma in tidigare en gång till honom så att jag där fick möta en man i 45 års åldern. När jag satt mig i stolen så sa tandläkaren att den mannen var på väg att dö och något senare så dog mannen av min tandläkares vård. Kanske så var tandläkaren avundsjuk eller så var han ledsen för att han inte kunde göra något åt patienten men hans skoj var inte särskilt positivt menade om att patienten borde köpa en gravsten.

Så kanske är jag död! Allt annat är kanske bara snällt menat eftersom det är tråkigt att dö ung. Den tandläkaren sa också till patienten att patienten skulle leva när patienten frågade om detta till tandläkaren.

Eller så kanske tandläkarna har kommit på lite nya uppfinningar sedan jag var 12 - 13 år gammal och därför kan hjälpa mig på riktigt!!!!



Mörkret i mitt liv och skönhet


Att se vacker ut har varit både bra och dåligt som ni kanske förstår! Jag berättade här om den ljushårig flickan och allt kusligt omkring henne. Det var när jag var 25 år gammal. Hon var mycket vacker på den julen, som en ängel ungefär och där blev vi kompisar. Jag hade tjej men denna tjej kramade mig och såg ut som om hon kom från himmelriket. Men vi var kompisar... Förvisso fantiserade många om annat eftersom hon såg ut på det sättet som hon gjorde.

Jag fick uppleva mycket med henne och det var för att hon hade så mycket mörker omkring sig i livet. Hon visade runt mig som i ett skräckkabinett där alla var trevliga och snälla och berättade öppet om vad dem gjorde. Tjejen som var det man kallar tjack/hora berättade om sitt och andra om sig. Man var livrädd efter en dag vid hennes sida! Men hon var en bra mamma också den ljushåriga tjejen. Vi talade med tjack/horan som började bli närgången, tjack/horan tittade på oss och sa: Men man kan ju få det gratis också, det är ovanligt och inte bra för ekonomin men ibland kan man få sexet gratis! Jag vände då på diskussionen och sa: Har du narkotikan på dig? Kan man prova? Då sa den ljusa: Så här vill inte jag att det skall bli.... Därefter tittade hon på tjack/horan och sa, du har säkert skräp i tjacket.


Mörkret kommer liksom över en när man är vacker! Jag och andra hade även som barn problem med att det fanns många pedofiler omkring oss. Nätverk med pedofiler!

Inte för att jag tänkt att ge mig på pedofilerna eller något sådant, men så är det när man är vacker som barn! Om man då tycker att sådant är kul som barn så är det ju inte så mörkt med sådant men jag skulle nog betrakta pedofili som en form av ondska vilken för med sig annan ondska som narkotika och prostitution också!


Jag har däremot aldrig provat narkotika och jag har aldrig haft några sex orgier!


Det får jag faktiskt säga att det jag saknar lite nu när jag tänker på att jag kanske skall dö är inte narkotikan men sex orgierna! Jag kunde ju bara ha gått in i den ljushårga tjejens sängkammare så hade jag fått se en hel del där. Men det gjorde jag inte. Dumt av mig!

Fråga: Har du aldrig ens sett narkotika?

Jo, vid en fest innan jag mötte den ljushåriga tjejen när jag var 25 år så tog en person fram en burk med något i och visade upp det för oss! Jag trodde det var skoj och smakade därför på lite. Alla skrattade och sa att det var narkotika! Jag blev livrädd och ringde giftupplysningen men dessa sa att mängden var för liten. Vi hade därefter ett drogtest på skolan och testet visade negativt resultat (antingen för att mängden var för liten eller för att det bara tog 2 dagar att förbränna en sådan liten mängd när man var 25 år gammal eller för att det inte var narkotika).

Så det där med att vara vacker är inte bara positivt!


Tjejers rumpor och tandläkare!

Brevet från tandläkaren känns ju i vilket fall lite uppmuntrande fast att jag inte riktigt vågar lita på att så är fallet. I bästa fall så kanske jag överlever. Jag vet inte hur stor möjlighet jag har eftersom detta med tandläkare är svårt att få några siffror från vad det gäller död och tandläkare men som min gamla tandläkare beskrev det så beskrev han det som en mycket liten möjlighet att överleva. En tandläkaren får vara så bra i mitt fall så att han blir omänskligt bra. Jag gillade ju inte min gamla tandläkare men han kanske visste sådant ändå, för så kan det ju vara och han sa inte heller till sin patienten att denne skulle dö!


Om ni är tjej och tänker på er själva som fula så kan jag skriva: Sådant tycker oftast inte jag att ni är! Jag tycker ofta tjejer har för höga krav på hur dem skall se ut. Och tycker ni att ni inte gillar er rumpa: Jag tycker tjej rumpor är vackra jag har nog fantiserat om er rumpa också...

Så det där med vacker är mest en del av något man önskar vara och när man är det så vet om alla andra bekymmer sådant också innebär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0