Bra dag

Jag hade fått mina pengar före jag hade tänkt att dem skulle komma! Kul  : )

Jag åt lite betalade av en skuld till en av mina kompisar köpte hushållsartiklar och har pengar kvar ifall något oväntat sker!

Jag har försökt att få tag i vissa personer men har inte fått tag på dem. Jag gav Läkare utan gränser lite pengar och försöker nu lugna ner mig lite.

Oron liksom maler och maler och den är inte bra! Hela tiden tänker jag att det värsta skall ske.

Men att jag kunde ha en kul dag idag var skönt! Men det är mycket tråkigt för mig och det upplevs som tråkigare ifall jag skulle dö!

Man vill liksom dö som 80 år med släkten omkring sig! Att dö på ett sjukhus någonstans upplevs som sterilt. Om jag nu måste dö, jag önskar hela tiden att jag får leva...

Vad tänker ni? Hur hade ni reagerat på er egen död?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0