BIG MAC & CO

Jag festade idag med en middag på McDonalds efter att jag fått reda på att jag kanske inte dör av min tandsjukdom!

En upptäckt i dödens oro:

Jag kollade vad man kunde ge bort och upptäckte att jag nästan inte hade något att ge bort! Kläder vet jag är bara att slänga! Vi har nämligen ett bra Röda Korset här som får in kläder direkt från butikerna vilket medför att man får helt nya kläder till en kostnad av 75 - 125 kr! Alltså, du får exakt samma produkt som är helt enligt mode och trend för för ett pris av ungefär 100 kr när det samtidigt i butiken kostar 800 kr! Kläder har alltså inget värde.

Samma var det med dator och allt annat jag ägde. Det som var något att spara var mina dikter samt ett porträtt av mig där jag ser ut som att jag brinner i helvetet  : ) Konstnärinnan menar något annat men det ser ut som att jag befinner mig på en varm platts på Tavlan  : )

Det var allt att spara efter att jag dog: mina skrivna dikter samt tavlan! Jag är ju dessutom rätt så ung så inga släktklenoder eller liknande fanns i min ägo!


Skojade ni inom media?

Jag såg att ni pratade om Italien! Finns det praktiker i Italien som är experter på sådant här med tänderna? Eller menar ni att jag kan få begravningsplats inomhus i Italien? : )

Så här är det: Jag känner Johan och andra vilka är multimiljonärer! Kommer det fram att min tandsjukdom är dödlig så skulle dem kunna tänkas låna mig pengar eller på ett avtal med mig om livförsäkring låna mig pengar!

Det skulle alltså inte vara helt otänkbart att jag skulle kunna köpa mig en platts där i Italien ifall jag var dödssjuk med min tandsjukdom!

Så jag menar allvar med min fråga om vilken expert jag bör välja!

Nu är jag ju förvisso enligt 3 experter inte dödssjuk men om ni vet bättre så är jag intresserad!

Det är ju mitt liv så givetvis så är man intresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0