Benskörhet

Så, nu har jag frågat om benskörhet!

Benskörhet var inte så farligt och jag behövde inte vara orolig för att tappa huvudet eller något liknande på grund av benskörhet!

Att bryta armen i ett sådant fall som jag hade betraktas som normalt. Onormalt är ungefär att bryta armen 4 till 5 gånger om året och att bryta armen vid enkla stötar som för exempel att öppna en dörr!

Kvinnor led av benskörhet i större utsträckning än män och om detta med benskörhet var ett problem så blev jag remitterad från tandläkaren. Och även om jag skulle ha benskörhet så var det inte farligt och även om tandläkaren remitterade mig så var det inte heller (så) farligt.

Jag har inte heller några andra effekter som diabetes eller liknande vilket också betraktades som bra!

Alltså, benskörhet var inte en större problematik!

Skönt...

Jag är så orolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0